loading...
اکسیال دیـــ الـــ
فخرانه نصیری تیمور بازدید : 145 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (2)

آموزش کار افرینی در خانه

مطلب + کتاب الکترونیکی

ادامه مطلب را مشاهده کنید

مربوط به مسابقه وبلاگ نویسی پونیشا

لینک

------------------------------------------------------------------------------------

 

*کسب درامد از طریق اینترنت:*

مقدمه:

امروزه افراد زیادی با اینترنت سر و کار دارند و کم و بیش با درامد زایی از طریق اینترنت اشنایی دارند .امروزه با پیشرفت علم معمولا اینگونه درامد زایی کار دشواری نیست در حالی که خیلی از شرکت ها محصولات خود را اینگونه به فروش میگذارند و کسب درامد میکنند .من در این مجموعه سعی میکنم دانسته های این بنده حقیر را د این راستا به شما انتقال دهم شما را با تعدادی از راه های کسب درامد از اینترنت اشنا کنم.

امید وارم این مطلب آموزشی مورد پند شما کاربران گرامی قرار گیرد.

من در اینجا راه های کسب درامد از اینترنت رو بیان میکنیم و سپس به توضیح هر کدام از انها میپردازیم.

1-بازار یابی اینترنتی

2-راه اندازی فروشگاه اینترنتی

3-راه اندازی وبسایت و تبلیغات از طریق ان

4-خرید و فروش دامنه

5-طراحی کارت ویزیت و بنر و پوستر های تبلیغاتی و فروش ان

6-ایجاد پروژه های دانشجویی و پایان نامه نویسی

7-کسب درامد از سایت ها کلیکی

8-طراحی قالب و خدمات سایت ها

9-راه انداخت سرویس مجوز دانلود

*1-بازاریابی اینترنتی و کسب درامد از طریق ان:*

همه ما معمولا با واژه بازار یابی اشنا هستیم بازر یابی نوعی واسطه گری برای فروش محصولات شرکتها می باشد .بازاریابی اینترنتی هم به اینگونه است که ما از طریق وبسایتی که راه اندازی کرده ایم و یا از طریق ایمیل های های طبلیغاتی محصولات سایت های فروشگاهی را به تبلیغ و نمایش میگذاریم و از طریق فروشی که از طریق پنل به ما فروش میرسد مقداری از پورسانت محصول فروخته شده را به ما میدهند.این نوع بازاریابی رایج است و عده ای که دسترسی مداوم به اینترنت دارند میتوانند از این بازار یابی استفاده کرده و از نحوه ای کسب درامد کنند .ولی در این نوع کسب درامد گاه سایت های کلاه برداری نیز دیده میشوند که در مقابل فروش شما هیچ پورسانتی را به شما نمیدهند و نوعی کلاه برداری اینترنتی انجام میدهند.که باید مواظب اینگونه کلاه برداری ها باشید.

*2-راه اندازی فروشگاه اینترنتی:*

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از پر درامد ترین راه های کسب درامد از طریق اینترنت می باشد.در این نوع کسب درامد شما برای خود یک دامنه و هاست خریده و فروشگاه خود را راه اندازی میکنید.در این فروشگاه همه محصولاتی را که میتوانید به فروش بگذارید را به تبلیغ گذاشته و انها را میفروشید و خریدار محصول خود را سفارش داده و شما انرا از  طریق پست برایشان ارسال کرده و مبلغ محصول خود را دریافت میکنید.میزان کسب درامد بستگی به نواوری و تلاش و خلاقیت شما دارد که بتوانید محصولات جدیدتر و بهتری را به فروش بگذارید.راه اندازی فروشگاه مستقل بیشتر برای افراد حرفه ای تر مناسب میباشد تا بتوانند بهتر مدیریت کنند.

*3-راه اندازی وبسایت و تبلیغ از طریق آن:*

راه اندازی وبسایت را معمولا همه افراد بلد هستند به طوری کخ معمولا اکثر کاربران اینترنت برای خود وبلاگ یا وبسایتی دارند  اکثرا در وبسایت های پر بازدید دیده اید که بخش تبلیغات دارند در این بخش معمولا بنر های سایتهای دیگری را میگذارند مثال سایت سایت دانلد هست و روی صفحه اول بنر سایت سرگرمی را گذاشته است این نوع تبلیغ هم درامد خوبی دارد ولی این کار صبر و حوصله ی زیاد و همچنین نواوری زیاد میخواهد.به طوری که شما یم وبسایت با موضوع معین راه اندازی کرده و در ان مطلب نویسی میکنید و بعد از اینکه سایت شما شناخته شد و رتبه ی سایت شما بالا رفت سایتهایی که رتبه پایین تری نسبت به سایت شما دارند از شما درخواست میکنند که بنر و یا لینک تبلیغی سایتشان را در سایت شما قرار دهند و در مقبل آن مبلغی معین به شما بپردازند وکه این نوع کسب و درامد ممکن است چند سال طول بکشد و این بستگی به خود شما دارد.هم

*4-خرید و فروش دامنه:*

خرید و فروش دامنه یکی از اسان ترین راه های کسب درامد میباشد.به طوری که شما برای مثال دامنه

Google.ir

رو میخواهید خریداری کنید تست می کنید و میبینید که این دامنه ازاد است یا نه اگر ازاد بود انرا میخرید و به نام خود ثبت میکنید و بعد تصمیم به فروشش میگیرید که در راستای خرید و فروش دامنه انجمن های زیادی وجود دارند شما نام دامنه خوب را بع علاوه قیمت پیشنهادی خود را در این سایت ها قرار میدهید و اگر کسی در اینده به دامنه شما نیاز پیدا کرد انرا از شما خریداری کند. البته این کار بستگی به شانس و ابتکار شما دارد زیرا معمولا این افراد دامنه هایی را ثبت میکنند که شرکتها خریدار ان دامنه ها هستند در این موقع موفقیت این افراد خیلی بالاست زیرا پول خوبی بابت ان میدهند و از این افراد ان دامنه را خریداری میکنند و ان فرد به این کار خود ادامه میدهد.در این راستا سعی کنید که دامنه هایی را ثبت کنید که معنی و مفهوم خوبی داشته باشند .این نوع کسب درامد  معمولا درامدش زیاد بالا نیست زیرا افراد کمی برای خرید دامنه پول های زیاد میپردازند ولی این نوع کسب درامد در کنار بازاریابی میتواند مفید باشد.

*5-طراحی کارت ویزیت.بنر.قالب سایت و پوستر های تبلیغاتی و فروش ان:*

سایت های خیلی زیادی را میبینید که اقدام به طراحی پوستر و بنر و... میکنند یکی از بهترین راه های کسب درامد است به طوری که افرادی که تو کار طراحی هستند اگر بخواهند در دنیای واقعی برای خودشان مغازه ای باز کنند باید سرمایه ای بالای 5 میلیون تومان داشته باشند ولی با این کار میتوانند با خرج کردن حدودا 100 هزار تومن یک وبسایت راه اندازی کنند و کارهایشان را فروش بگذارند و یا اصلا انهایی که مغازه هم دارند از این طریق میتوانند مشتری های خود را بیشتر کنند و برای خوشان در دنیای حقیقی اعتبار بیشتری پیدا کنند و کسب درامد کنند.

در این نوع کار این افراد باید دارای نواوری باشند در این گونه کسب درامد باید گاهی از نمونه کار های خود را رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار دهید تا هم امار بازدید شما افزایش پیدا کند و هم کاربرانی که قصد دادن سفارش طراحی به شما دارند با سطح طراحی شما اشنا شوند.

این افراد در این راستا باید کمی صبر و حوصله داشته باشند  تا سایتشان بتواند

اسمی در اینترنت در کند .در این نوع کار شما میتوانید فقط طراح باشید  و کار چاپ را به عهده خود مشتری بگذارید .

در این راستا موفقیت شما بستگی به ذوق و سلیقه و کلا بستگی به کیفیت کار شما دارد.

*6-پایان نامه نویسی و ایجاد پروژه های دانشجویی و فروش ان:*

مقاله و پایان نامه و پروژه های دانشجویی و دانش آموزی مخاطب زیادی دارد به طوری که اکثر افراد کار خودشان را میگذارند روی پایان نامه نویسی و از این طریق کسب درامد دارند ولی افراد زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و اگر کسی میخواهد این کار انجام دهد باید تلاش زیادی کرده و سایت خود را نسبت به دیگر سایت ها جلو ببرانند  ولی با این حال این کار دارای مشتری های زیادی میباشد .

شما میتوانید در رشته و تخصصی که دارید برای دانشجو ها پایان نامه های سفارشی و یا پروژه هایی آماده بسازید و این پروژه یا پایان نامه ها را به دانشجو ها و دانش آموزان بفروشید.این یکی از راه های کسب درامد میباشد که میتواند کمک .خرجی برای دانشجو ها باشد

*7-کسب درامد از سایت های کلیکی:*

سایت های کسب درامد کلیکی را اکثر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند میشناسند این نوع سایت ها در مقابل کلیکی که کاربران اینترنت از روی لینک ها ی ایگونه سایت ها قرار داده اید به شما مبلغی پرداخت میکنند ولی این مبلغ معمولا زیاد نیست و نمیتوان انرا به عنوان کسب درامد اصلی نام برد ولی کسی از اینترنت به عنوان سرگرمی استفاده میکند یا در روز ساعتی بیکاری دراینترنت پیدا میکند برای او بد نیست که که درون وبلاگ یا وبسایت خود از این کلیکی ها بزارد و از این طریق یک درامد کوچکی داشته باشد .نحوه کار این وبسایت ها طوری است که از طریق کلیکی که بر روی لینک ان ها که در وبلاگ ها و یا وبسایت ها وجود دارم امار انها بالا میرود و از این طریق از سایت ها دیگر تبلیغ میگیرند و درامد زایی میکنند مبلغی که این سایت ها به شما میدهند بسیار ناچیز در برابر مبلغی است که درامد دارند ودر این نوع سایت ها کلاه برداری های نیز میشود پس افرادی که وارد این کار میشوند باید هوشیار و دقیق بوده و از سایت های معتبر برای این کار استفاده کنند .

*8-طراحی قالب و خدمات وبسایت ها:*

این نوع کسب درامد متعلق به افراد حرفه ای میباشد و پایه ی سایتها رئی کار این افراد واقع شده است به طوری که تمامی قالب هایی که در وبسایت ها و وبلاگ ها مشاهده میکینید را این افراد طراحی کرده اند.کسانی که اشنایی کامل با زبان های برنامه نویسی و طراحی قالب دارند میتوانند از طریق فروش قالب و یا کلیه خدماتی که به وبسایت ها و وبلاگ ها میدهند کسب درامد کنند .

در این راستا نیز افراد زیادی هستند که فعالیت دارند و اگر کسی اشنایی لازم برای این کار داشته باشد و طرح هایش بتواند مشتری های زیادی را جذب کند می تواند از این راه درامد فوق العاده ای کسب کند.

 

*9-راه انداختن سرویس مجوز دانلود برای سایت خود:*

این راه کار اینگونه است که شما سایتی در راستای یک هدف معین برای مثال سایت دانلود نرم افزار راه اندازی میکنید پس از چند سال فعالیت شما در این سایت و بعد از اینکه سایت شما اسمی در کرده و امارش بالا رفت شما برای سایت خود سرویس مجموز دانلود راه اندازی میکنید.طرز کار این سرویس به این گونه است که اگر کاربری بخواهد از سایت شما فایلی را دانلود کند باید از سایت شما یک نام کاربری و رمز عبور دریافت کند این نام کاربری و رمز عبور در هنگامی به درد میخورد که هنگامی که کاربر روی دکمه دانلود کلیک کند ابتدا نام کاربری و سپس رمز هبور خود را وارد کرده و پس از ان فایل شروع به دانلود شدن میکند.این سرویس برای سایت هایی مفید است که امار بازدید بالایی دارند و این کا درامد خوبی نیز دارد.

پایان

دانلود کتاب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 5,165